Witam! Musze opisać wszystkie profesje, gdyż nikt pewnie nie wie o co chodzi w kazdej profesji, a ja chce zeby zadna profesja nie miala tajemnic. ZDJĘCIE:
1. Wlasciwości [zastosowania] kaplana: -10cap co poziom, 5 zycia i 20 many, -regeneracja 1hp/4mp co sekunde, -bardzo szybkie skilowanie mlvl, -atakuje co 2 sekundy, -maksymalna ilosc punktow duszy to 100, -obrazenia od rozdzek są równe 100% normalnych ich obrażen, -obrazenia od skilli ataku rowne 50%, -bardzo wolno skiluje: club, sword, axe, fist, shielding, -szybko skiluje fishing, -obrazenia od czarów zależą od lvl i mlvl, -dostaje duza ilosc many i malo zycia od mikstur [więcej o miksturach tutaj ], -duzo czarow leczacych, -leczenie zwiekszone o 20%.
Dosyć duzo cech, ale to te najwazniejsze.
2. Umiejetnosci. Już mowie, ze mane/lvl/inne wymagania zobaczyc mozna na stronie acc makera, czyli tutaj. Nie bede tego tutaj opisywać! Oto one: 1. Swiętość [obrona]: Lesser Heal, Heal, Greater Heal, Flash Heal, Renew poprostu leczą gracza, w zaleznosci od lvla lecza mocno lub slabo, Prayer of Healing - obszarowy czar leczacy, Dispel Magic - usuwa wszystkie negatywne efekty na graczu, 2. Świętość [atak]: Inner Fire - zwieksza skile fist, Sanctuary - obszarowy czar swietosci, Fists of Heaven - potezny czar atakujacy swieta energia, Holy Strike - drobny atak swietosci, Divine Missile - dobry atak swietosci, 3. Mrok: Death Strike - atak smiercia, Death Spirit - potezny atak smierci, Mana Burn - atak wysysajacy mane z celu i dodaje kaplanowi, Shadow Word: Pain - atak smierci.
Mysle ze tyle starcza, a jakbyscie mieli problemy to prosze o odezwe w tym temacie.
by Baresark
|