Witam! Musze opisać wszystkie profesje, gdyż nikt pewnie nie wie o co chodzi w kazdej profesji, a ja chce zeby zadna profesja nie miala tajemnic. ZDJĘCIE:
1. Wlasciwości [zastosowania] druida: -15cap co poziom, 10 zycia i 10 many, -regeneracja 2hp/2mp co sekunde, -bardzo szybkie skilowanie mlvl, -atakuje co sekunde, -maksymalna ilosc punktow duszy to 100, -obrazenia od rozdzek są równe 70% normalnych ich obrażen [nie jest to pelny mag], -obrazenia od leczenia zwiekszone o 10% [nie dotyczy mikstur], -skuteczność obronna zbroi +30% [armor], -dobrze skiluje: fist, club, sword, axe, fishing, -dobrze skiluje obrone [shielding], -wolno skiluje dystans, -obrazenia od czarów zależą od skili lub lvl i mlvl, -dostaje srednia ilosc many i zycia od mikstur [więcej o miksturach tutaj ], -może zmieniać ksztalty zwiekszając swe statystyki, -posiada potezne czary leczące, które jednak działają w czasie [większość, mają sylabe 'pan' w inkantacji], -postać uniwersalna, na melee i na maga, -duzo broni zadaje dodatkowe obrazenia od zywiolu.
Dosyć duzo cech, ale to te najwazniejsze.
2. Umiejetnosci. Już mowie, ze mane/lvl/inne wymagania zobaczyc mozna na stronie acc makera, czyli tutaj. Nie bede tego tutaj opisywać! Dzielą się one na trzy grupy: 1. Zmiana kszaltu: Zmiany ksztalty nie zabieraja many, lecz mają 4 sekundy exhaustu. Terror Bird Form - obrazenia +20%, mana -20%, zycie +15%, +200 szybkości przez 160s. Cheetah Form - na 33 sekund +750 predkosc, Hydromancer Form - na 230 s. daje 30% zycia, 50% many i regeneracje 17hp/32mp co sekunde przez ten czas, Werewolf Form - na 460s. daje +55% zycia, obrazenia +40% i odejmuje 80% many. 2. Zywioly: Hurricane - obszarowy atak lodu, zwalnia przeciwnikow, Cyclone - fizyczny atak na przeciwnika, Wrath of Nature - potezny i obszarowy atak natury, Stone Shower - obszarowy atak natury, Stalagmite - atakuje przeciwnika naturalnym pociskiem, Terra Strike - atakuje przeciwnika slabym pociskiem ziemi, Wrath - atakuje przeciwnika pociskiem ziemi, Starfire - obszarowy atak energii, Moonfire - atakuje przeciwnika energią, 3. Leczenia: Healing Touch - odrazu leczy druida, Lifebloom - leczy druida 5 sekund po 10hp/s. Rebirth - leczy druida 10 sekund po 50hp/s. Rejuveration - leczy druida 10 sekund po 10hp/s. Tranquility - leczy wszytkich do okola druida i jego samego 10 sekund po 110hp/s. Regrowth - leczy druida 20 sekund po 30hp/s. Revive - leczy druida 30 sekund po 45hp co pol sekundy.
Mysle ze tyle starcza, a jakbyscie mieli problemy to prosze o odezwe w tym temacie.
by Baresark
|